گیفت کارت پلی استیشن بحرین

پس از خرید این گیفت کارت و فعال سازی آن شما می توانید به یک مجموعه از محصولات متنوع پلی استیشن دست پیدا کنید.

این مجموعه شامل: انواع بازی ، سریال ، فیلم ، دیتا و غیره می شود.

تمامی این محصولات قابل اجرا بر روی پلی استیشن ویتا ، پلی استیشن 4 و پلی استیشن پرتابل می باشد. همین الان می توانید برای خرید گیفت کارت PSN بحرین به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه فرمایید.

از جمله 10 شرکت برتر دنیا می توان به کمپانی سونی اشاره کرد.

این شرکت مضاف بر کالاهایی مانند سیستم های صوتی ، تصویری ، لوازم جانبی ، محصولات کامپیوتری و غیره. یکی از با سابقه ترین شرکت هایی است که به طراحی و توزیع دستگاه های بازی هم مشغول بوده است.

از جمله این دستگاه ها می شود به کنسول پلی استیشن اشاره کرد. تاکنون طرفداران بسیاری در کل دنیا پیدا کرده است.

کاربران دستگاه های بازی سونی در همه مرحله ها می توانند. با کمک گیفت کارت پلی استیشن بحرین از خدمات خاص Sony استفاده کرده.

Level کیفی کنسول خود را افزایش دهند و یا در استور آنلاین پلی استیشن گیم ها و محتواهای آنها را خریداری کنند.

معمولاٌ بیشتر گیفت کارت ‌ها تاریخ مصرف ندارند. Gift Card پلی استیشن بحرین هم از این قائده مستثنی نمی باشد. به همین دلیل هم انتخاب مناسبی برای هدیه دادن به دوستانتان می باشد.

خرید گیفت کارت PSN بحرین

در زمان خرید گیفت کارت PSN بحرین باید بسیار دقیق باشید. زیرا گیفت کارت خریداری شده به هر دلیلی که باشد قابل معاوضه و یا عودت نیست.

در سال 1988 شرکت سونی و کمپانی نینتندو قصد داشتند تا با همکاری همدیگر اقدام به ساخت سوپر دیسک کنند. که یک سی دی رام برای کنسول سوپر نینتندو بود.

ولی این دو شرکت به تفاهم نرسیدند و از هم جدا شدند و سوپر دیسک هم برای کنسول جدید نینتندو ایجاد نشد.

اما بعدها یعنی در سال 1991 شرکت سونی با تغییراتی توانست سوپر دیسک را بر روی کنسول خود یعنی پلی استیشن اجرا کند. ایده ساخت کنسول پلی ‌استیشن در سال 1990 توسط کن کوتاراگی مطرح گردید.

گیفت کارت PSN بحرین را نه فقط به عنوان یک کادو بلکه برای استفاده‌ شخصی نیز به کاربرهای بازی ‌های ویدیویی توصیه می کنیم. گیفت کارت Play Station بحرین را می ‌توانید از فروشگاه پرشین گیفت کارت خریداری کنید.

به خاطر بسپارید که کارت هدیه پلی استیشن بحرین یک گنج تمام عیار برای گیمرها می ‌تواند باشد.

زیرا توسط سازنده‌ اصلی ساخته گردیده است. این کارت شارژ با توجه به موجودی خود به شما اجازه استفاده از خدمات و امکانات فروشگاه پلی استیشن بحرین را می ‌دهد.

پس از تهیه گیفت کارت PSN بحرین ، یک کد PSN بحرین در اختیار شما قرار می‌ گیرد. که با کمک گرفتن از آن می‌ توانید به اندازه اعتبار گیفت کارت خریداری شده ، حساب پلی استیشن تان را شارژ نمایید و با بهره برداری از این اعتبار از محصولات PlayStation Store استفاده کنید.

موجودی گیفت کارت های پلی استیشن بحرین در پرشین گیفت کارت

گیفت کارت پلی استیشن بحرین یکی از محصولات محبوب پرشین گیفت کارت می باشد. که می توانید این کالا را با میزان موجودی های زیر خریداری کنید.

1 ) گیفت کارت پلی استیشن 5 دلاری بحرین

2 ) گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری بحرین

3 ) گیفت کارت پلی استیشن 20 دلاری بحرین

4 ) گیفت کارت پلی استیشن 50 دلاری بحرین

5 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ماهه بحرین.

6 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه بحرین

7 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ساله بحرین

پس از دریافت کد گیفت کارت PSN بحرین از سایت پرشین گیفت کارت می توانید آن را در حساب خود ردیم نمایید. به تمامی بازی های موجود در مارکت PlayStation دسترسی پیدا کنید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن بحرین هیچ کارمزدی ندارد. می توانید این Gift Card را با مناسب ترین هزینه از پرشین گیفت کارت خریداری نمایید.

برای خرید کارت هدیه پلی استیشن بحرین باید به فروشگاه های مطمئن مراجعه کنید و این گیفت کارت را به صورت اورجینال خریداری نمایید.

در صورت بکارگیری گیفت کارت جعلی پلی استیشن بحرین ، اکانت شما از سوی شرکت سونی مسدود می شود. ضمن اینکه قبل از آن پول خود را هم از دست داده اید.

سایر محصولات

شما می توانید به همراه خرید گیفت کارت پلی استیشن بحرین از سایر محصولات پرشین گیفت کارت خرید کنید مانند.

1 ) گیفت کارت های پلی استیشن

2 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

3 ) الماس بازی هد بال 2

4 ) بیوکاپ بازی State Of Survival

5 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

6 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

7 ) جم بازی کلش آف زامبیز

8 ) گیفت کارت های ریزر گلد

9 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

10 ) و دیگر اقلام موجود در سایت پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی

شما پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن بحرین از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت پلی استیشن بحرین ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است.

که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت PSN بحرین خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت پلی استیشن بحرین را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های بحرین شرکت پلی استیشن آشنا سازد.