گیفت کارت پلی استیشن PS5 اسپانیا

گیفت کارت PS5 اسپانیا

یکی از خدمات شرکت سونی ، تولید گیفت کارت PS4 اسپانیا می باشد. این گیفت کارت محصولی است که به وسیله آن گیمرها می توانند به جای بکارگیری کارت های اعتباری ، از استور پلی استیشن به صورت مستقیم محصول دریافت کنند و از همه بازی هایی که توسط این مارکت منتشر می شود ، استفاده نمایند.

برای تهیه کارت هدیه پلی استیشن اسپانیا باید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید که از جمله سایت های معتبر در زمینه عرضه این گیفت کارت می باشد و به راحتی می توانید آنرا ثبت سفارش نمایید و پس از پرداخت بهای آن ، گیفت کارت مورد نظر خود را در اسرع وقت و به صورت کد دیجیتالی دریافت نمایید.

اعتبارهای گیفت کارت PS5 اسپانیا

گیفت کارت PS4 اسپانیا با میزان اعتبارهای زیر در سایت پرشین گیفت کارت موجود می باشد و شما می توانید بسته مورد نظر خود را خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت 5 یورو PS4 اسپانیا

2 ) گیفت کارت10 یورو PS4 اسپانیا

3 ) گیفت کارت 15 یورو PS4 اسپانیا

4 ) گیفت کارت 20 یورو PS4 اسپانیا

5 ) گیفت کارت 25 یورو PS4 اسپانیا

6 ) گیفت کارت 30 یورو PS4 اسپانیا

7 ) گیفت کارت 35 یورو PS4 اسپانیا

8 ) گیفت کارت 40 یورو PS4 اسپانیا

9 ) گیفت کارت 50 یورو PS4 اسپانیا

10 ) گیفت کارت PS5 پلاس 3 ماهه اسپانیا

11 ) گیفت کارت PS5 پلاس 12 ماهه اسپانیا

12 ) اشتراک PS Now یک ماهه اسپانیا

13 ) اشتراک PS Now سه ماهه اسپانیا

14 ) اشتراک PS Now دوازده ماهه اسپانیا

مزایای گیفت کارت PS5 اسپانیا

این گیفت کارت برای کاربران کنسول‌ های PSN مناسب بوده و با خرید آن می‌ توانند به مزایای بسیاری دست پیدا کنند.

پلی استیشن استور مملو از بازی ‌های جذاب در سبک و ژانرهای مختلف است. گیمرهایی که قصد خرید این بازی ‌ها را دارند ، باید از طریق کارت‌ های اعتباری مانند مستر کارت اقدام کنند و یا خرید خود را با گیفت کارت PS4 اسپانیا انجام دهند.

خرید از طریق کارت هدیه پلی استیشن اسپانیا بسیار آسان است و کاربرها دچار موانعی همچون واریزی و یا احراز هویت نمی شوند.

شما قادر هستید تا به وسیله گیفت کارت PS5 اسپانیا و بدون نیاز به کارت های اعتباری بین المللی ، اکانت پلی استیشن خود را شارژ نمایید و از استور پلی استیشن اسپانیا محصول و خدمات تهیه کنید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت با داشتن مدیریت صحیح و کارشناسان خبره توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

خرید از این فروشگاه بسیار سهل می باشد. مشتریان بعد از عضویت در سایت پرشین گیفت کارت به راحتی می توانند گیفت کارت PS4 اسپانیا را به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنند.

فروشگاه پرشین گیفت کارت کد مجازی کارت شارژ پلی استیشن اسپانیا را در کوتاه ترین زمان ممکن و از طریق ایمیل برای آنها ارسال می کند.

مراحل ردیم گیفت کارت PS4 اسپانیا

جهت ردیم کردن گیفت کارت PS5 اسپانیا می توانید از روش زیر استفاده نمایید:

1 ) از طریق کنسول پلی استیشن خود وارد اکانت اسپانیا خود شوید.

2 ) در سمت چپ فهرست پلی استیشن روی گزینه PlayStation Store کلیک کنید.

3 ) پس از بالا آمدن کامل فروشگاه پلی استیشن ، در فهرست سمت چپ ، گزینه Redeem Codes را بیابید و آن را انتخاب نمایید.

4 ) پس از خرید گیفت کارت PS4  اسپانیا از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، کد دیجیتالی که در اختیارتان قرار داده است را در صفحه مربوطه تایپ کنید.

5 ) اکنون اکانت شما با موفقیت شارژ شده است.

اگر می خواهید اقدام به خرید بازی ، افزودنی‌ های گیم و هرآنچه که روی فروشگاه پلی ‌استیشن موجود است نمایید و دسترسی هم به حساب ارزی خارجی ندارید ، می ‌توانید از گیفت کارت‌ PS4 اسپانیا ارائه‌ شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت استفاده کنید.

موجودی گیفت کارت خریداری شده را می ‌توانید در داخل اکانت پلی ‌استیشن تان واریز کنید. موجودی که در این کیف قرار می گیرد می ‌تواند جهت خرید طیفی از کالاها و خدمات مثل: فیلم‌ ها و نمایش‌ های تلویزیونی ، گیم ‌های خاص و محتواهای بازی ، گیم های کلاسیک PS one و سیستم گیم های قابل‌ حمل در PSP و ضمناٌ Play Station 3 استفاده ‌شود.

جهت تهیه جم باری های PS4 و برای اینکه بتوانید سریع تر پله های موفقیت را پشت سر بگذارید باید گیفت کارت PS5 اسپانیا را خریداری کنید.

گیفت کارت PSN اسپانیا فاقد تاریخ مصرف می باشد و همین مسئله باعث شده است تا بتوان بدون محدودیت در زمان از آن استفاده نمود و یا آن را به عزیزان خود هدیه داد. اما باید این مطلب را هم در نظر داشته باشید که نمی شود موجودی اکانت خود را به حساب شخص دیگری انتقال داد.

سایر محصولات

در فروشگاه پرشین گیفت کارت تنوع محصولات در سطح خوبی است و شما می توانید کالای دیجیتالی خود را از این سایت تهیه کنید.

1 ) یوسی بازی پابجی موبایل

2 ) تیکت بازی Last Island Of Survival

3 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

4 ) بیوکاپ بازی State Of Survival

5 ) گیفت کارت آمازون آمریکا

6 ) جم بازی کلش آف کلنز

7 ) گیفت کارت هتلز دات کام

8 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

9 ) گیفت کارت های گوگل پلی

10 ) و غیره

ارتباط با بخش پشتیبانی

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت PS5 اسپانیا با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همواره در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوال یا مشکلی در این زمینه ، با ما تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت با توجه به سابقه بی بدیل خود در حوزه فروش جم و گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه هایی همچون فروش گیفت کارت PS4 اسپانیا به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته از پشتیبانی بر خط سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده در تلگرام ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

به این نکته توجه کنید که به علت اورجینال بودن کد دیجیتالی گیفت کارت PS5 اسپانیا ، احتمال بروز خطا در آن صفر می باشد.