خرید گیفت کارت پلی استیشن PS5 آلمان

گیفت کارت پلی استیشن PS5 آلمان

شما به وسیله کارت هدیه پلی استیشن آلمان فقط می توانید اکانت کشور آلمان را شارژ کنید و امکان شارژ حساب دیگر کشورها به کمک این گیفت کارت امکان پذیر نمی باشد.

پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان باید جهت فعال سازی آن :

1 ) ابتدا وارد اکانت خود در سایت پلی استیشن شوید ، پیش از هر اقدامی دقت کنید IP شما ایران نباشد.

2 ) اکنون در لیست سمت چپ گزینه Redeem Prepaid Card را کلیک نمایید.

3 ) در کادر نمایان شده کد گیفت کارت پلی استیشن آلمان خریداری شده را وارد کنید.

4 ) حالا گیفت کارت شما با موفقیت اعمال شده است.

شاید این سوال برای شما هم مطرح شود که :

آیا می شود از گیفت کارت PS5 آلمان در همه ریجن ها استفاده کرد؟

در جواب باید بگوییم خیر. زیرا شما برای هر کشور ، باید از Gift Card پلی استیشن مخصوص همان کشور استفاده نمایید.

چنانچه می خواهید در هنگام فعال سازی کارت شارژ پلی استیشن آلمان با مانعی روبرو نشوید ، قبل از خرید به نکات زیر دقت کنید:

1 ) قبل از خرید گیفت کارت Play Station آلمان باید بدانید که ریجن اکانت پلی استیشن شما مختص به چه کشوری است و طبق آن گیفت کارت خود را تهیه کنید. جهت مشاهده ریجن اکانت خود می توانید از تنظیمات اکانت خود این کار را صورت دهید.

2 ) قبل از خرید کارت هدیه پلی استیشن آلمان به واحد ارزی محصول مورد نظر دقت کنید. این نکته را فراموش نکنید که برای شارژ حساب خود محدودیت وجود دارد و حداکثر قادر هستید تا اکانت پلی استیشن خود را 150 دلار و یا معادل آن شارژ نمایید.

3 ) Gift Card فروخته شده به هیچ عنوان قابل تعویض و استرداد نمی باشد و مبلغ پرداخت شده نیز برگشت داده نخواهد شد پس بسیار با دقت انتخاب کنبد.

4 ) خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان جهت شارژ اکانت و خرید بازی ، آیتم و محصولات فروشگاه پلی استیشن کاربرد دارد.

5 ) کد گیفت کارت خریداری شده ، مطمئن و قانونی و در سریع ترین زمان به ایمیل شما ارسال می شود.

6 ) گیفت کارت پلی استیشن آلمان تاریخ مصرف ندارد.

گیفت کارت پلی استیشن PS5 آلمان

خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان به شما این امکان را می دهد تا از کالاهای شرکت Sony بهره مند گردید. چون کارت های هدیه پلی استیشن به شکل فیزیکی وارد ایران نمی شوند در نتیجه نمی توان این گیفت کارت ها را در فروشگاه های سطح کشور خریداری کرد. می توانید برای هدیه دادن به نوجوانان و جوانان از گیفت کارت پلی استیشن آلمان استفاده کنید.

بعد از عرضه اولین دستگاه پلی استیشن به بازار ، عوام نوع دیگری از سرگرمی را تجربه کردند و با بازی های زیادی آشنا شدند. جهت استفاده از گیم های پولی و خریدهای درون بازی ها نیاز به تهیه این گیفت کارت دارید. کارت هدیه پلی استیشن آلمان جزء کارت های دوست داشتنی در بین گیمرهای ایرانی می باشد و به کمک آن می شود به فروشگاه PSN آلمان دسترسی پیدا نمود.

اعتبارهای گیفت کارت پلی استیشن PS5 آلمان

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان می توانید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و این محصول پرکاربرد را با میزان اعتبارهای زیر خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن 5 یورو آلمان

2 ) گیفت کارت پلی استیشن 10 یورو آلمان

3 ) گیفت کارت پلی استیشن 20 یورو آلمان

4 ) گیفت کارت پلی استیشن 25 یورو آلمان

5 ) گیفت کارت پلی استیشن 30 یورو آلمان

6 ) گیفت کارت پلی استیشن 40 یورو آلمان

7 ) گیفت کارت پلی استیشن 50 یورو آلمان

8 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ماهه آلمان

9 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه آلمان

10 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 12 ماهه آلمان

11 ) اشتراک Play Station Now یک ماهه آلمان

12 ) اشتراک Play Station Now سه ماهه آلمان

13 ) اشتراک Play Station Now دوازده ماهه آلمان

بعد از خرید این گیفت کارت ، کد دیجیتالی آن برای شما ارسال می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل شما می توانید از طریق بخش پشتیبان برای رفع آن اقدام کنید.

محصولات مرتبط

شما می توانید از دیگر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت علاوه بر خرید گیفت کارت پلی استیشن PS5 آلمان ، دیدن نمایید و در صورت لزوم آنرا خریداری کنید مانند:

1 ) گیفت کارت Best Buy

2 ) جم بازی آگاری دات آی او

3 ) گیفت کارت ریوت اکسس

4 ) گیفت کارت های گوگل پلی

5 ) جم بازی کلش آف کلنز

6 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

7 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

8 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

9 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

10 ) و بسیاری دیگر

فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت پلی استیشن PS5 آلمان محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبار های مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت پرشین گیفت کارت تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

پشتیبانی وبسایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که این کارت شارژ پر طرفدار در بین گیمرها است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، گیفت کارت پلی استیشن آلمان را با کمترین اشتباه تهیه و از تجربه آن لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان می توانید از طریق فروشگاه پرشین گیفت کارت اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.