جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت مستر کارت 100 دلاری امریکا

گیفت کارت مستر 100 دلاری

برای خرید گیفت کارت مستر 100 دلاری چه کار باید کرد؟ گیفت کارت مستر چیست و چه کاربردهایی برای ایرانیان دارد؟ آیا این گیفت کارت تاریخ انقضا دارد؟

آیا تاکنون برای شما هم پیش آمده است که از کالا یا اجناس موجود در فروشگاه های خارجی خوشتان آمده باشد اما راه حلی برای خرید آنها در پیش رو نداشته باشید. آیا در چنین مواقعی سعی کرده اید راهی بیابید که بدون حضور در کشور مورد نظر کالا دلخواه خود را خریداری کنید؟

در این چنین مواقعی قطعا به شما گیفت کارت مستر پیشنهاد می شود. در ادامه این مطلب به معرفی گیفت کارت مستر و کاربردهای آن می پردازیم و شما را با نحوه خرید این گیفت کارت آشنا خواهیم کرد.

گیفت کارت مستر 25 دلاری

گیفت کارت مستر چیست؟

گیفت کارت مستر کارت 100 دلاری امریکا

کارت های بانکی داخل ایران را نمی توان برای خرید از فروشگاه های خارج از کشور و انجام تراکنش های بانکی در خارج از ایران به کار برد. به دلیل وجود تحریم ها کارت های بانکی ایران در سایر کشورها کاربرد ندارد.

از این رو نوع دیگری کارت نیاز خواهد بود که فرد بتواند به وسیله آن تراکنش های بانکی را در سایر کشورهای خارجی انجام دهد. مستر یکی از بزرگ ترین شرکت های ارائه دهنده این کارت ها است.

گیفت کارت مستر نمونه ای از کارت های اعتباری است که امکان خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی را برای افراد فراهم خواهد کرد. این کارت‌ها مشابه کارت های هدیه هستند و دارای اعتبار محدودی می باشند.

هر کارت دارای تاریخ انقضا، شماره کارت و کد cvv مشخص است. انواع گیفت کارت فیزیکی و مجازی در حال حاضر موجود است. در داخل ایران افراد بیشتر از کارت های مجازی استفاده می نمایند.

کاربردهای گیفت کارت مستر

مستر کارت ها کاربردهای بسیار زیادی دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در هنگام سفر به سایر کشورهای دنیا افراد می توانند با استفاده از گیفت کارت مستر، خریدهای مهم ٬ خدمات سفر مورد نیاز خود را دریافت نمایند.
  • با استفاده از گیفت کارت مستر شما می توانید اشتراکات ویژه سایت های دانلود مانند فیلم و موسیقی را خریداری نمایید یا اینکه انواع موسیقی، فیلم و فایل های دانلودی را به صورت آنلاین خریداری نمایید.
  • می توانید هزینه انواع آموزش های آنلاین کشورهای دیگر را با این گیفت کارت پرداخت کنید
  • با استفاده از این گیفت کارت می توانید هزینه آزمون های مهم کشورهای دیگر را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.
  • دریافت خدمات سایت های خارجی با استفاده از این گیفت کارت به آسانی امکان پذیر است.
  • این کارت به شما امکان می دهد که از فروشگاه های خارجی به صورت آنلاین و بدون حضوری فیزیکی خرید انجام دهید.

آموزش استفاده از گیفت کارت مستر دبیت آمریکا

گیفت کارت مستر 100 دلاری چیست؟

به گیفت کارتی که دارای 100 دلار اعتبار است، گیفت کارت 100 دلاری گفته می شود. این گیفت کارت به افراد امکان می دهد که به اندازه 100 دلار تراکنش بانکی انجام دهند. مستر 100 دلاری نیز دارای تاریخ انقضا مشخص است و فرد حتما باید به آن دقت نماید. این گیفت کارت به صورت مجازی قابل خرید است.

نحوه خرید گیفت کارت 100 دلاری

برای خرید این گیفت کارت پس از تکمیل فرآیند خرید ٬ یک شماره کارت به همراه کد cvv و تاریخ انقضا کارت را دریافت خواهید کرد.

پنل کاربری نیز در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از طریق آن تمام تراکنش هایی که انجام می شود و همچنین موجودی کارت را مشاهده نمایید. بلافاصله پس از خرید گیفت کارت مستر٬  شما می توانید از آن استفاده نمایید.

در هنگام خرید این کارت حتما به تاریخ انقضا آن توجه کنید چرا که با پایان یافتن تاریخ انقضا، کارت شما قابل استفاده نخواهد بود. اطلاعات پنل کارت را به هیچ عنوان در اختیار شخص دیگری قرار ندهید چون می توانند به سادگی از کارت شما استفاده نمایند.


خرید گیفت کارت مستر کارت 100 دلاری امریکا , خرید گیفت مستر کارت 100 دلاری امریکا , مستر کارت گیفت 100 دلاری , صدور گیفت کارت مستر کارت امریکا
خرید گیفت مستر کارت 100 دلاری امریکا ,  صدور گیفت کارت مستر کارت امریکا , مستر کارت گیفت 100 دلاری ,خرید گیفت کارت مستر کارت 100 دلاری امریکا
خرید گیفت مستر کارت 100 دلاری امریکا , خرید گیفت کارت مستر کارت 100 دلاری امریکا , صدور گیفت کارت مستر کارت امریکا , مستر کارت گیفت 100 دلاری