خرید گیفت کارت اپل آیتونز لهستان – گیفت کارت اپل استور لهستان

گیفت کارت اپل آیتونز لهستان

شما با پرداخت چند زلوتی در ماه ، می توانید از طریق اپل نیوز از صدها روزنامه رسمی به صورت مستقیم استفاده نمایید. به علاوه با کمک گیفت کارت اپل آیتونز لهستان می توانید از طریق اپل بوک به یک کتابخانه بزرگ و تخصصی دست یابید که هر نوع مقاله و کتابی در آن یافت می شود.

شما می توانید کارت شارژ اپل آیتونز لهستان را با مبلغ های زیر از فروشگاه پرشین گیفت کارت تهیه کنید. این فروشگاه برای راحتی کاربرانش گیفت کارت اپل آیتونز لهستان را با تومان به فروش می رساند:

1 ) گیفت کارت 20 زلوتی اپل آیتونز لهستان

2 ) گیفت کارت 50 زلوتی اپل آیتونز لهستان

3 ) گیفت کارت 100 زلوتی اپل آیتونز لهستان

4 ) گیفت کارت 200 زلوتی اپل آیتونز لهستان

چون در ایران با نوسانات ارز روبرو هستیم و شما باید گیفت کارت مورد نظرتان را با نرخ روز خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم گیفت کارت 200 زلوتی اپل آیتونز لهستان را خریداری کنید. چون اگر شما مبلغ کمتری را خریداری کنید و مجدداٌ نیاز به گیفت کارت جدید داشته باشید باید آنرا با قیمت به روز که قطعاٌ بالاتر هم رفته تهیه کنید.

به خوبی می دانید که گیفت کارت اپل استور لهستان مربوط به کالاهای کمپانی اپل می باشد. البته که محبوب ترین و پر فروش ترین کالاهای این کمپانی در ایران همان موبایل های هوشمند این کمپانی یعنی آیفون ، آیپاد و آیپد می باشد. اگر اکنون به این نتیجه رسیدید که باید از یک کارت هدیه استفاده نمایید تا یک گوشی هوشمند کامل تر ، با برنامه ها و بازی های جالب تر داشته باشید و قانون کپی رایت را رعایت کنید سریعاٌ نسبت به خرید گیفت کارت اپل آیتونز لهستان اقدام نمایید.

گیفت کارت اپل آیتونز لهستان به عنوان iTunes card هم شناخته می ‌شود. این کارت شارژ در واقع یک اعتبار پیش خرید شده جهت تهیه خدمات و کالاهای مختلف دیجیتالی اپل استور به شمار می ‌رود. خدمات گوناگونی نظیر محتواهای چند رسانه ‌ای اپل ، فروشگاه پلیس و مارکت آیتونز با استفاده از این گیفت کارت امکان ‌پذیر است. در نتیجه با شارژ حساب کاربری خود از طریق گیفت کارت اپل آیتونز لهستان ، می ‌توانید به سادگی اقدام به خرید محصول از فروشگاه اپل نمایید.

روش شارژ کردن اپل آی دی به کمک گیفت کارت اپل آیتونز لهستان در iOS 11 به بالا:

1 ) اولین گام شما ، ساخت یک حساب کاربری در اپل آیتونز می باشد. لازمه این کار ساخت یک اپل آیدی است. اگر اپل آی ید ندارید ، می توانید از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت راهنمایی بگیرید.

2 ) پس از آن برنامه App Store را باز کنید.

3 ) اکنون روی پروفایل که در بالا سمت راست صفحه برنامه قرار گرفته است تاچ کنید.

4 ) حالا بر روی گزینه Reedem Gift Card of Code کلیک کنید.

5 ) اگر از گیفت کارت اپل آیتونز فیزیکی لهستان استفاده می کنید ، می توانید با انتخاب Use Camera بارکد درج شده بر روی گیفت کارت اپل استور لهستان خود را اسکن کنید. در غیر این حالت یا تمایل خود شما ، می توانید گزینه You can also enter your code manually را لمس نمایید.

6 ) سپس کد گیفت کارت خریداری شده را به صورت دستی وارد کنید و پس از آن گزینه Reedem را تاچ نمایید.

شما به کمک مستر کارت هم می توانستید عملیات شارژ حساب خود را انجام دهید اگر ایران دچار تحریم نبود چون به وسیله کارت های اعتباری انجام چنین کاری با مشکلات زیادی همراه است. بنابراین چاره ای نداریم جز استفاده از گیفت کارت اپل آیتونز لهستان برای شارژ اکانت خود در اپل.

به دلیل اینکه اعتبار و محتویات کارت هدیه ارزش آن را تعیین می کند ، معمولاٌ آنها را در بخش مشخصات Gift Card می نویسند. تنوع بالای محصولات دیجیتالی در فروشگاه پرشین گیفت کارت ، باعث شده تا کاربرها گزینه های زیادی برای خرید داشته باشند.

بنابراین انتخاب بهتر و دقیق تری را تجربه خواهند کرد. فرقی ندارد که شما به دنبال خرید کدام گیفت کارت و یا جم هستید و یقیناٌ می توانید محصولات گوناگونی را در سایت پرشین گیفت کارت پیدا کرده و آنرا را برای خود خریداری کنید مانند:

1 ) جم بازی کلش آف کلنز

2 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

3 ) گیفت کارت مستر کارت

4 ) گیفت کارت آمازون آمریکا

5 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

6 ) گیفت کارت وال مارت

7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

8 ) گیفت کارت های گوگل پلی

9 ) گیفت کارت های پلی استیشن

10 ) و دیگر محصولات سایت پرشین گیفت کارت

گیفت کارت اپل آیتونز لهستان چون تاریخ مصرف ندارد قابل هدیه دادن به سایرین نیز می باشد و همچنین می توانید از آن بدون هیچ محدودیتی در زمان ، استفاده کنید.

شما پس از خرید گیفت کارت اپل آیتونز لهستان یا گیفت کارت اپل استور لهستان از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت اپل آیتونز لهستان ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت اپل آیتونز لهستان را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت و جم می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت اپل آیتونز لهستان را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های لهستان شرکت اپل آیتونز آشنا سازد.