خرید گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک

گیفت کارت اپل بلژیک

به طور کلی گیفت کارت نوعی اعتبار مجازی می باشد که مخصوص هدیه دادن است .

گیفت کارت ها به شکل اعتبار پولی در حساب اشخاص با وارد نمودن یک کد فعال می شوند و در اصل با این اعتبار قادر خواهند بود برای خرید محصولات و خدمات الکترونیکی و حتی بعضی اوقات کالاهای فیزیکی استفاده نمایید.

اجناس دیجیتالی یا الکترونیکی همچون بازی ، اَپ ، کتاب ، فیلم و موزیک هستند که عمدتاٌ از طریق استور مربوطه قابل دریافت هستند.

برای خرید محصولات فروشگاه اپل نیز باید اقدام به خرید گیفت کارت اپل آیتونز باژیک نمود و پس از شارژ کردن اپل آیدی می توان به وسیله آیدیوایس خود وارد اکانت اپل شد و سپس با توجه به نیاز خود اقدام به خرید محصول و خدمات مورد نیاز از اَپ استور نمود.

گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک چیست؟

این گیفت کارت iTunes یک کارت شارژ برای خرید در آیتونز استور است که مجموعه ای از موزیک ، فیلم ، گیم و سایر موارد را شامل می شود.

پس از redeem کردن گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک شما می توانید موجودی خود را برای خرید نرم افزار و گیم از iOS App Store و Mac App Store ، آهنگ ، مجموعه های تلویزیونی و فیلم از iTunes و فضای ابری خرج نمایید.

به وسیله این گیفت کارت شما می توانید برای دریافت حق اشتراک اپل موزیک نیز هزینه کنید. روش کار آن به این صورت است که پس از به عضویت در آمدن در اپل موزیک ، هزینه اشتراک به شکل ماهانه از موجودی اکانت آیتونز شما کسر می شود.

برای خرید گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک می بایست به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و از بین بسته های موجود ، پک مورد نظر را ثبت سفارش نمایید. پس از طی کردن مراحل پرداخت ، کد دیجیتالی محصول در اسرع وقت بر روی ایمیل شما ارسال می شود:

1 ) گیفت کارت 10 یورویی اپل آیتونز بلژیک

2 ) گیفت کارت 15 یورویی اپل آیتونز بلژیک

3 ) گیفت کارت 25 یورویی اپل آیتونز بلژیک

4 ) گیفت کارت 50 یورویی اپل آیتونز بلژیک

5 ) گیفت کارت 100 یورویی اپل آیتونز بلژیک

پس از دریافت کد دیجیتالی محصول باید برای فعال سازی آن در اکانت خود اقدام نمایید.

چگونه از گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک خود استفاده کنیم؟

جهت شارژ اپل آیدی ، می بایست برنامه آیتونز را بر روی گوشی خود نصب کنید. سپس اطلاعات اپل آیدیتان را وارد نمایید و کد دیجیتالی دریافتی را از طریق گزینه redeem وارد کنید و اکانت خود را شارژ نمایید. چون که اطلاعات گیفت کارت به شکل مجازی ارسال می گردد ، در بخش redeem می بایست گزینه وارد کردن دستی را انتخاب کنید. ضمناٌ از این گیفت کارت می شود برای شارژ مستقیم اکانت خود در App Store یا iBook Store هم استفاده نمایید.

کاربردهای گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک فراوان است اما مهمترین های آنرا در اینجا برای شما بیان می کنیم:

1 ) تهیه کتاب ، آهنگ ، مجله ، مجموعه تلویزیونی ، فیلم

2 ) خریدهای درون برنامه ای

3 ) خرید از فروشگاه اپل

4 ) خرید از فروشگاه مک

قبل از خرید گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک می بایست به بیان چند نکته بپردازیم:

1 ) ارز گیفت کارت می بایست با پول ریجنی که اپل آی دی خود را بر اساس آن ساخته اید ، هماهنگی داشته باشد.

2 ) گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک تاریخ انقضا ندارد.

3 ) این گیفت کارت فقط بر روی اپل آیدی بلژیک فعال می شود ، در هنگام خرید به آدرس اپل آی دی خود دقت نمایید. اگر نمی دانید ریجن اکانت شما متعلق به کدام کشور است با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید.

4 ) این گیفت کارت به صورت یک کد است و وقتی که آنرا در حساب Apple خود ردیم کردید به راحتی اپل آی دی شما به اندازه اعتبار گیفت کارت شارژ می شود.

شما می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک ، از دیگر کالاهای فروشگاه پرشین گیفت کارت نیز خرید نمایید مانند:

1 ) گیفت کارت های پلی استیشن

2 ) گیفت کارت بازی آگاری دات آی او

3 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

4 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

5 ) جم بازی کلش آف کلنز

6 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

7 ) جم بازی آرچری بتل

8 ) جم بازی ایونی

9 ) گیفت کارت های آمازون

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و برخط حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ انقضاء می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.

امیدواریم که در زمان استفاده از این محصول ، بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید.