جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

ویزا کارت مجازی 5 دلاری (تحویل ۲۴ ساعته)

ویزا کارت چیست؟

ویزا کارت یکی از انواع کارت های اعتباری بسیار معتبر جهانی است که توسط شرکت ویزا ارائه می شود.

این کارت با هدف آسان نمودن تراکنش ها و امور بانکی بین کشورهای مختلف جهان طراحی شده است. شرکت ویزا که فعالیت خود را از سال 1956 آغاز نموده است اکنون یکی از معتبرترین ارائه دهنده های کارت های اعتباری مجازی است.

انواع ویزا کارت در قالب کردیت کارت (credit cards) و دبیت کارت (debit cards) ارائه می شوند و همچنین کارت های پیش پرداخت (prepaid cards) نیز از جمله کارت های این شرکت محسوب می گردد.

بهتر است بدانید انواع ویزا کارت بصورت فیزیکی و مجازی ارائه می شود. برای کاربران داخل ایران ویزا کارت مجازی بسیار پر کاربرد است چرا که فرد می تواند برای تراکنش های آنلاین خود از آن بهره ببرد.

ویزا کارت مجازی 5 دلاری

ویزا کارت مجازی چیست و با مستر کارت چه تفاوتی دارد؟ چگونه می توان یک ویزا کارت مجازی 5 دلاری را با قیمت مناسب خریداری کرد؟

یکی از عمده مسائلی که کاربران اینترنتی و وبمسترها با آن روبرو هستند خرید ویزا کارت یا مستر کارت مجازی است. این مساله زمانی پیش می آید که فرد قصد دارد از یک فروشگاه اینترنتی خارجی یا یک وبسایت غیر ایرانی خرید انجام دهد.

 در این زمان ، دیگر کارت های اعتباری داخلی ما نمی توانند پاسخگو باشند چرا که سایت های خارجی و همینطور بانک های آنها کارت های اعتباری ایرانی را نمی پذیرند. بنابراین شما به یک کارت اعتباری نیاز خواهید داشت که بتوانید بوسیله آن از سایر درگاه های بانکی جهانی تراکنش های مالی خود را انجام دهید.

یکی از معتبرترین انواع کارت های اعتباری در دنیا ویزا کارت نام دارد. اگرچه عده زیادی این کارت را با مستر کارت اشتباه می گیرند اما تفاوت هایی بین این دو کارت وجود دارد.

از این رو قبل از شروع آموزش خرید انواع ویزا کارت 5 دلاری به بررسی تفاوت این دو نوع کارت و کاربرد آنها خواهیم پرداخت :

انواع ویزا کارت و کاربرد آنها

همانطور که گفته شد ویزا کارت ها انواع گوناگونی دارند که مهم ترین آنها بصورت زیر دسته بندی می شوند :

ویزا کارت کردیت (credit cards)

این نوع ویزا کارت به افراد این امکان را می دهد که بتوانند حتی زمانی که در حساب بانکی او هیچ موجودی وجود ندارد، پرداخت های بانکی انجام دهد.

ویزا کارت کردیت مختص کسانی است که توسط نظام بانکی یک کشور یا شرکت و سازمانی که فرد در آن فعالیت می نماید، با توجه به سابقه درآمدی وی صادر می شود. ویزا کارت کردیت، ویزا کارت اعتباری شخصی خوانده می شود.

در مورد دبیت کارت یا کردیت کارت بیشتر بدانید

با این ویزا کارت فرد می تواند پرداخت های بانکی را به راحتی انجام دهد و در صورتیکه در حساب وی موجودی کافی وجود نداشته باشد، باز هم ویزا کارت به وی امکان پرداخت را می دهد.

اما زمانی که کارت فرد پول کافی داشته باشد، شرکت ویزا بطور اتوماتیک پول برداشت شده از حساب ویزا را از کارت کسر می کند و مقداری کارمزد را از حساب فرد بر می دارد.

تمام تراکنش هایی که توسط ویزا کارت انجام می شود مبلغی کارمزد را در پی خواهد داشت. این نوع ویزا کارت ، ویزا کارت غیر نقدی یا قرضی هم خوانده می شود.

ویزا کارت نقدی (debit cards)

این نوع ویزا کارت به فرد این امکان را می دهد که پرداخت و تراکنش های مالی خود را به سادگی انجام دهد. اما فقط زمانی فرد می تواند پرداخت یا برداشتی داشته باشد که در حساب وی مبلغ کافی موجود باشد.

ویزا کارت پیش پرداخت (prepaid cards)

این نوع از ویزا کارت ها به اینصورت می باشند:

که هر کارت دارای یک مقدار مبلغ می باشد و به هیچ حساب بانکی متصل نیست.

زمانیکه شما یکی از این نوع ویزا کارت ها را در دست دارید، نمی توانید آن را به حساب بانکی متصل کنید. ویزا کارت های prepaid مشابه ویزا کارت های نقدی هستند با این تفاوت که دیگر به هیچ حساب بانکی متصل نمی باشند.

این نوع ویزا کارت دو نوع اصلی دارد: ویزا کارت قابل شارژ (reloadable) و غیر قابل شارژ ( gift card )

ویزا کارت مجازی 5 دلاری از دسته ی ویزا کارت های غیر قابل شارژ می باشد که شما دقیقا به اندازه ی موجودی کارت می توانید از آن استفاده نمایید.

نحوه ی خرید ویزا کارت مجازی 5 دلاری

برای خرید ویزا مجازی 5 دلاری می توانید از سایت های معتبر ارائه دهنده ی ویزا خدمات بگیرید.

برای خرید ویزا مجازی 5دلاری کلیک کنید

دقت داشته باشید ویزا کارت مجازی دارای پنل چک موجودی نمی باشد و ویزا مجازی 5 دلاری هم از این قائده مستثنی نیست.

اما با خرید از فروشگاه های معتبر می توانید اطمینان داشته باشید که کارت شما به اندازه ی 5 دلار خریداری شده اعتبار دارد. سایت پرشین گیفت کارت دارای نماد ssl و https می باشد و از جمله سایت های معتبر در زمینه فروش گیفت کارت محسوب می گردد.


ویزا کارت مجازی 5 دلاری ، ویزا مجازی 5 دلاری ، خرید ویزا کارت مجازی 5 دلاری ، ویزا کارت 5 دلاری رایگان ، ویزا مجازی 5 دلاری ارزان
کارت مجازی 5 دلاری ، خرید ویزا مجازی 5 دلاری ، فروش ویزا کارت مجازی 5 دلاری معتبر ، ویزا کارت مجازی 5 دلاری چیست؟
ویزا کارت مجازی رایگان 5 دلاری ، ویزا کارت 5 دلاری مجازی ، ویرا کارت مجازی برای ثبت نام ، ویزا مجازی 5 دلاری معتبر
ویزا کارت 5 دلاری اورجینال ، ویزا کارت مجازی ارزان 5 دلاری ، ویزا کارت 5 دلاری