جم بازی فری فایر

بازی فری فایر محبوبیت زیادی در بین گیمر ها دارد و علت آن هم سبک ماجراجویی و اکشن این بازی می باشد که بسیار جذاب است. در بازی فری فایر شما باید در برابر 49 نفر دیگر بایستید و به مدت 10 دقیقه مقاوت کنید زیرا آن ها نیز به دنبال بقا هستند و سعی دارند تا حریفان خود را از بین ببرند.

راه ورود شما به این بازی از طریق پرواز از یک هواپیما و فرود در یک جزیره ناشناخته است و پس از فرود باید با یک روش مناسب و یک استراتژی خاص بتوانید پیروز شوید.

شما با توجه به میزان جم موجود در بازی و همچنین مرحله ای که در آن قرار دارید می توانید از بین 8 کاراکتر بازی ، که هر کدام خصوصیات منحصر به فردی دارند ، شخصیت مورد نظرتان را برگزینید. شما پس از انتخاب کاراکتر مورد نظر می توانید به کمک جم فری فایر ویژگی های این شخصیت ها را ارتقاء دهید و به روز رسانی کنید. کاراکتر های موجود در بازی فری فایر شامل: آدم ، حوا ، نیکیتا ، اولیویا ، فورد ، کلی ، میشا و اندرو می باشد که هر کدام ویژگی های خاصی برای نبرد و پیروز شدن دارند.

پس از فرود بر روی جزیره ، شما باید نسبت به جمع آوری وسیله های مورد نیاز اقدام کنید زیرا بقا شما به این وسایل بستگی دارد. در بعضی از مراحل برای حفظ جان خود باید به سراغ این وسایل بروید و از سلاح هایی که جمع آوری کرده اید برای نبرد با حریفان استفاده کنید. برای یافتن این سلاح ها باید در جزیره ها به ویژه جزیره های بزرگ به دنبال آن ها بگردید و در مکان های متروک آن ها را پیدا کنید و به نفع خود جمع آوری کنید.

سبک بازی فری فایر و خرید آیتم های بازی

بازی فری فایر توسط شرکت Dots Studio 111 و در سبک بتل رویال طراحی و ساخته شده است و جز بازی های جذاب و مهیج در بین گیمر ها می باشد. همان گونه که قبلاٌ گفته شد ، باید پس از فرود در جزیره به دنبال سلاح و سایر وسایل مورد نیاز خود بگردید تا بتوانید به کمک آن ها جان خود را در برابر رقبا حفظ کنید.

هر چقدر که بتوانید از سلاح های قوی تر استفاده کنید سریع تر می توانید حریفان خود را از میدان به در کنید و پیروز بازی شوید. البته برای تهیه این سلاح ها باید الماس فری فایر را تهیه کنید. سایت پرشین گیفت کارت جم بازی فری فایر را در پک های زیر برای شما جمع آوری کرده است:

1 ) آفر Less Is More فری فایر

2 ) جم فری فایر با آیدی

3 ) آفر لول آپ پس فری فایر

4 ) آفر 101 دلار الماس فری فایر

5 ) آفر 103 دلار الماس فری فایر

6 ) آفر 304 دلار الماس فری فایر

7 ) آفر Special Airdrop فری فایر

8 ) 100 الماس فری فایر

9 ) 200 الماس فری فایر

10 ) 310 الماس فری فایر

11 ) 410 الماس فری فایر

12 ) 520 الماس فری فایر

13 ) 620 الماس فری فایر

14 ) 830 الماس فری فایر

15 ) 1060 الماس فری فایر

16 ) 1580 الماس فری فایر

17 ) 2180 الماس فری فایر

18 ) 2700 الماس فری فایر

19 ) 3240 الماس فری فایر

20 ) 4360 الماس فری فایر

21 ) 5600 الماس فری فایر

22 ) 6660 الماس فری فایر

23 ) 7780 الماس فری فایر

24 ) 11200 الماس فری فایر

دسترسی به قوی ترین سلاح ها در بازی فری فایر

شما پس از ثبت سفارش هر کدام از بسته های بالا ، آن را در اسرع وقت از سایت پرشین گیفت کارت تحویل خواهید گرفت.

شما به وسیله جم بازی فری فایر (خرید جم فری فایر با گیفت کارت ) می توانید اکانت خود را با ارزش تر کنید به علاوه قادر خواهید بود از بازی فری فایر لذت بیشتری ببرید. به کمک الماس بازی فری فایر می توانید اسکین های جذاب و جدید بازی را خریداری نمایید و بازی خود را ارتقا دهید.

در بازی فری فایر باید بتوانید با استراتژی خاص خود ، ایده ها و طرح های حریفان خود را خنثی و حذف کنید تا بتوانید بر آن ها چیره شوید و راحت تر پیروز میدان شوید.

در این بازی هر چقدر سلاح شما قوی تر باشد شما می توانید راحت تر و با قدرت بیشتر دشمن را از بین ببرید و برای همین شما می توانید با خرید الماس بازی فری فایر به قوی ترین سلاح ها دسترسی یابید و با قدرت تمام دشمن را از پای در آورید.

بازی فری فایر از لحاظ گرافیک در سطح فوق العاده ای است زیرا این بازی به صورت HD ساخته شده است همچنین اسکین ها زیبا تر و جذاب تر شده اند که در به روز رسانی هایی که به وسیله الماس فری فایر خواهید داشت متوجه این موضوع خواهید شد.

کالاهای دیگر سایت پرشین گیفت کارت همراه با پشتیبانی آنلاین

فروشگاه پرشین گیفت کارت به جز الماس بازی فری فایر  و یا خرید جم فری فایر با گیفت کارت ، محصولات متنوع دیگری نیز دارد و شما می توانید علاوه بر خرید جم بازی فری فایر ، از این کالا ها هم خرید کنید مانند:

1 ) ویباکس بازی فورتنایت

2 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

3 ) ویزا کارت مجازی

4 ) گیفت کارت آمازون آمریکا

5 ) گیفت کارت اسپاتیفای

6 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

7 ) یوسی بازی پابجی موبایل

8 ) گیفت کارت اسکایپ

9 ) گیفت کارت های استیم والت

10 ) و غیره

پیشنهاد ما جهت خرید الماس بازی فری فایر یا همان خرید جم فری فایر با گیفت کارت ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که با بهره گیری از تیم فنی و فروش حرفه ای خود همه مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. خرید الماس فری فایر در پرشین گیفت کارت با مراحلی ساده در کمترین زمان انجام می گیرد بنابراین جای تشویش برای مشتری نیست.

شما پس از طی مراحلی ساده قادر به دریافت محصول خریداری شده از سایت پرشین گیفت کارت می باشید.

لازم به ذکر است که تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت در زمینه خرید جم فری فایر در app هایی نظیر واتس اپ و تلگرام در ساعات کاری مشخص در هفت روز هفته همچنین ایام تعطیل  آماده به خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند.