خرید گیفت کارت اسپاتیفای Spotify

خرید گیفت کارت اسپاتیفای Spotify

خرید گیفت کارت اسپاتیفای Spotify

گیفت کارت اسپاتیفای

خرید گیفت کارت اسپاتیفای Spotify ، اسپاتیفای نام یک پخش کننده آنلاین موسیقی است که به مخاطبانش اجازه دسترسی به هزاران آهنگ ، پادکست و کلیپ از همه هنرمندان سراسر دنیا را می دهد. شما به راحتی می توانید به عضویت این سرویس درآیید و به این محصولات دست پیدا کنید.

برای بهره مندی نامحدود از این سرویس باید اکانت پرمیوم اسپاتیفای را خریداری نمایید. برای اینکار کافی است تا یک گیفت کارت اسپاتیفای را خریداری نمایید و در حساب خود ردیم کنید. سپس به وسیله موجودی اکانت خود قادر هستید تا اقدام به خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای نمایید.

با کارت هدیه اسپاتیفای می ‌توانید حساب خود را شارژ کنید و به این ترتیب ، به بایگانی بی ‌نظیری از موزیک ‌های روز دنیا دسترسی پیدا کنید.

بعد از شارژ اکانت خود می ‌توانید از آن روی همه دیوایس ‌ها با سیستم عامل‌ های گوناگون استفاده نمایید. پس همین الان خود را برای نخستین خرید و دسترسی به آهنگ های روز دنیا آماده کنید.

سرویس اسپاتیفای در سراسر دنیا محبوب است زیرا بیش از 100 میلیون کاربر عضو آن هستند. اسپاتیفای در سال 2008 تاسیس شد و اکنون کاربران بسیاری دارد که از آن استفاده می کنند.

شما می توانید از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنید البته با محدودیت هایی همراه است مثل: آگهی های تبلیغاتی آزار دهنده ، عدم ساخت لیست پخش ، در دسترس نبودن سرچ بین موسیقی ها ، عدم به اشتراک گذاری موسیقی ها و غیره.

برای دسترسی به این امکانات به صورت نامحدود و همچنین امکان دانلود موسیقی ها ، پخش آفلاین و خدمات دیگر با کمک گیفت کارت اسپاتیفای امکان پذیر است.

حساب اسپاتیفای Premium و Free از نظر نوع امکانات نرم افزار با یکدیگر متفاوت هستند. حال آنکه مخاطبان اسپاتیفای در ایران نمی توانند به شکل مستقیم از اسپاتیفای پرمیوم استفاده کنند تیم پرشین گیفت کارت در جهت خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای یا خرید گیفت کارت اسپاتیفای افتخار دارد که این سرویس را به صورت فوری و پرداخت آنلاین و امن در اختیار شما قرار می دهد.

اسپاتیفای فریمیوم یا حساب رایگان اسپاتیفای همان نسخه مجانی می باشد که می شود به موسیقی به صورت برخط گوش داد ولی در همین حین تبلیغات صوتی و تصویری نیز برای کاربر نمایش داده می شود. اما در اکانت پریمیوم اسپاتیفای همه امکانات از جمله ذخیره local موسیقی ها و گوش دادن در حالت Offline نیز در دسترس هستند که از جمله مزایای اکانت غیر رایگان اسپاتیفای می باشد.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت می توانید گیفت کارت اسپاتیفای را با ریجن های زیر خریداری کنید:

آمریکا ، اتریش ، سوئیس ، دانمارک ، اسپانیا ، فنلاند ، فرانسه ، یونان ، ایرلند ، ایتالیا ، لیتوانی ، لتونی ، نروژ ، پرتغال ، آلمان ، سوئد ، استرالیا و اشتراک پریمیوم اسپاتیفای.

در زمان خرید گیفت کارت اسپاتیفای دقت کنید زیرا می بایست ریجن گیفت کارت مورد نظر با کشور اکانت شما یکسان باشد در غیر اینصورت گیفت کارت خریداری شده شما فعال نمی شود.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای Spotify مزایای بسیاری دارد از جمله:

1 ) استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای بدون محدودیت.

2 ) دسترسی به هزاران موزیک.

3 ) امکان اجرای موسیقی به صورت آفلاین.

4 ) امکان ایجاد پلی لیست به شکل نامحدود.

5 ) امکان Save موسیقی به صورت نامحدود.

6 ) امکان بهره مندی از اکانت پرمیوم اسپاتیفای

برای استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای باید آنرا خریداری کنید و کد دیجیتالی آنرا نیز دریافت نمایید. سپس به سایت Spotify مراجعه کنید و با توجه به ریجن گیفت کارت خود ، وارد اکانتتان شوید و آنرا در بخش ردیم ، فعال کنید.

اعتبار گیفت کارت ردیم شده از ابتدای ماه آینده میلادی به حساب شما منظور می شود و پس از آن می توانید از موجودی اکانت خود برای بهره مندی از امکانات  و سرویس های اسپاتیفای استفاده نمایید.

Spotify قابل اجرا بر روی پلتفرم های گوناگون می باشد مانند: نسخه وب ، دسکتاپ PC ، گوشی همراه (iPhone  ، iPod ، iPad و گوشی های اندرویدی ). شاید برای یوزرهای اسپاتیفای در ایران این سوال مطرح شود که مصرف اینترنت این برنامه بالا می باشد یا خیر؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم این سرویس در حالت کیفیت Normal در مدت زمان یک ساعت ، مصرفی حدوداٌ 50 مگابایت دارد.

می توانید در فروشگاه پرشین گیفت کارت محصولات مختلف دیگری را نیز بیابید و خریداری نمایید مثل:

1 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

2 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

3 ) جم بازی کلش آف زامبیز

4 ) گیفت کارت های ریزر گلد

5 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

6 ) گیفت کارت های پلی استیشن

7 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

8 ) الماس بازی هد بال 2

9 ) بیوکاپ بازی State Of Survival

10 ) و دیگر اقلام موجود در سایت پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید گیفت کارت اسپاتیفای Spotify را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت اسپاتیفای خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت اسپاتیفای با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و تحت وب حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اسپاتیفای را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.

1401/12/22 9:22:08

عنوان

Go to Top