وی باکس فورتنایت

امروزه اکثر بازی ها دارای یک واحد ارزی هستند. یعنی یوزرهای بازی های مختلف ، با ورود به قسمت فروشگاه بازی ، قادرند سکه های درون یک گیم را خریداری نموده و از آن برای تهیه آیتم های درون بازی اقدام می کنند.

بازی تحت وب فورتنایت که در ایران و دنیا از مخاطب های بسیاری برخوردار است نیز دارای یک واحد ارزی است که به آن V-Bucks گفته می شود. گیمرهای این بازی پرطرفدار قادرند با خرید وی باکس ، اسکین ها و دیگر آیتم های درون بازی فورتنایت را تهیه کنند و لذت بیشتری از گیم خود ببرند.

فورتنایت

Fortnite یا به زبان فارسی قلعه پلیدی ، یک گیم اکشن است. که به وسیله کمپانی معروف Epic Games خلق گردیده و در سال 2017 انتشار یافته است.

این شرکت مضاف بر فورتنایت خالق گیم های محبوبی مثل آنریل و چرخ دنده های جنگ نیز می باشد. در گیم فورتنایت یک جهان تقریباٌ فانتزی را می بینید که شما در آن می بایست به نبرد بپردازید. قطعاٌ گرافیک بالای گیم باعث شده تا دنیای فانتزی فورتنایت چذاب تر و محبوب تر به نظر برسد.

ظاهراٌ شکستن رکورد تعداد تماشاگران همزمان توییچ و ثبت 3.4 میلیون مخاطب همزمان برای بازی Fortnite کافی نبوده است.

زیرا در جدید ترین اخبار بازی های موبایلی ، بازی موبایل Fortnite جایگاه نخست جدول محصولات دیجیتالی رایگان اپ استور 13 کشور دنیا را به خود تخصیص داده است. طبق آمار کمپانی SensorTower، این گیم تنها در عرض 12 ساعت این رکورد را به نام خود ثبت کرده است.

نسخه iOS بازی از ویژگی کراس پلی با کنسول ‌ها و پی ‌سی پشتیبانی می نماید که موجب افزایش محبوبیت آن گردیده است. ضمن اینکه گیم ‌پلی و تمام پیشرفت ‌های بازی را می‌ شود در تمام پلتفرم‌ ها ذخیره نمود که این امر به جذابیت بازی اضافه کرده است. فارغ از گرافیک پایین ‌تر ورژن موبایل ، بازی دقیقاٌ همان امکاناتی را ارائه می ‌دهد که در سایر پلتفرم ‌ها شاهد آن هستیم.

با توجه به بهای بالای دلار در ایران ، پرشین گیفت کارت تمام سعی خود را کرده که محصولات را با مناسب ترین قیمت و کمترین سود به کاربرانش عرضه کند. اپیک گیمز کالاهای فورتنایت را در ریجن های گوناگون عرضه می دارد و قیمت برخی ریجن ها نسبت به سایر ریجن ها مناسب تر است.

پک های وی باکس فورتنایت در وبسایت پرشین گیفت کارت

وی باکس فورتنایت را می شود در بسته های زیر از فروشگاه پرشین گیفت کارت خریداری نمود.

1 ) بسته 1000 وی باکس فورتنایت

2 ) بسته 2800 وی باکس فورتنایت

3 ) بسته 5000 وی باکس فورتنایت

4 ) بسته 7800 وی باکس فورتنایت

5 ) بسته 13500 وی باکس فورتنایت

6 ) بسته 18500 وی باکس فورتنایت

7 ) گیفت کارت 2800 وی باکس فورتنایت

8 ) گیفت کارت 5000 وی باکس فورتنایت

9 ) گیفت کارت 7800 وی باکس فورتنایت

10 ) گیفت کارت 13500 وی باکس فورتنایت

11 ) گیفت کارت 16300 وی باکس فورتنایت

12 ) گیفت کارت 18500 وی باکس فورتنایت

در فورتنایت هم مثل بازی پابجی شما به همراه 99 بازیکن دیگر بر روی جزیره ای با چتر نجات فرود می آیید. که البته آغاز این فرود از یک اتوبوس پرنده شروع می شود که هیجان بازی را برای گیمر بیشتر می کند.

اما در عین حال یک مپ کوچک برای این قسمت طراحی گردیده است که مزایا و معایب خود را دارد. در واقع در بازی فورتنایت کاملاٌ تلاش بر این بوده که گیمر در یک محیط شلوغ قرار بگیرید که هم هیجان بازی بالا برود و هم باعث شود پلیر ماجراجویی کمتری نسبت به گیم پابجی موبایل داشته باشید.

اولین و بیشترین چیزی که در بازی فورتنایت جلب توجه می‌ کند ، طراح این بازی یعنی شرکت Epic Games است. استودیویی که با تولید بازی‌ هایی همچون سری Gears of War و Unreal Tourament توانسته به حد کافی محبوب گیمر‌ها شود. اما محبوبیت این شرکت فقط به اینجا ختم نمی ‌شود زیرا Epic Games را حتی دیگر بازی ساز‌ها هم دوست می دارند.

محصولات مرتبط

در فروشگاه پرشین گیفت کارت به راحتی می توان هر نوع محصول دیجیتالی را پیدا و خریداری کرد. مثل :

1 ) گیفت کارت های نتفلیکس

2 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

3 ) گیفت کارت های پلی استیشن

4 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

5 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

6 ) بیوکاپ بازی State Of Survival

7 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

8 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

9 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

10 ) و دیگر کالا های دیجیتالی سایت پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید وی باکس فورتنایت از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان پرشین گیفت کارت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید وی باکس فورتنایت می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید وی باکس فورتنایت می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به صورت 24 ساعته ، تحت شبکه و 7 روز هفته پاسخگوی شما است حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد خرید وی باکس فورتنایت نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آنها در سریع ترین زمان ممکن پاسخ همه مشکلات و سوالات به وجود آمده شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت پرشین گیفت کارت به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، گیفت کارت ریزر گلد سنگاپور را خریداری کنید.