خرید انسی پابجی نیو استیت

خرید nc پابجی نیو استیت – ان سی بازی پابجی نیو استیت

خرید انسی پابجی نیو استیت , اگر بخواهیم در مورد گرافیک بازی پابجی نیو استیت صحبت کنیم باید بگوییم:

1 ) گرافیک بسیار واقعی که از محدودیت های گیم های موبایل فراتر می رود.

2 ) با تکنولوژی نور جهانی ، PUBG NEW STATE از آنچه قبل تر در گرافیک گیم های موبایل امکان پذیر بود ، جلو می زنید.

3 ) یک میدان نبرد عظیم و جهان باز با سطحی از واقع گرایی که فقط به کمک PUBG STUDIOS قابل دستیابی می باشد.

4 ) نیو استیت گرافیک های نسل بعدی PUBG را پایه گذاری می کند.

تفاوت های بین پابجی موبایل و پابجی نیو استیت:

اکنون می خواهیم به بررسی تفاوت بین پابجی موبایل و نیو استیت بپردازیم.

در بازی نیو استیت می توان تفاوت را به صورت واضح مشاهده کرد. درست است که این بازی به بازی پابجی موبایل شبیه است اما اگر بخواهید به تجریه یک بازی جدید بپردازید می بایست اقدام به خرید انسی نیو استیت نمایید.

با خرید این بسته شما می توانید به خوبی از همه امکانات بازی نیو استیت استفاده کنید و خریدهای درون بازی را انجام دهید. با این کار در بازی پیشرفت می کنید و در میادین نبرد به راحتی به پیروزی می رسید.

در مورد بازی پابجی نیو استیت باید به بیان چند نکته نیز بپردازیم:

1 ) بازی نیو استیت به صورت برخط است و امکان اجرای آن بدون وجود اینترنت امکان پذیر نیست.

2 ) این گیم بدون دیتای جداگانه و به صورت یک فایل APK حجیم ارائه شده است. به همین علت مدت زمان نصب نیو استیت زیاد خواهد بود.

3 ) در نخستین اجرای بازی می بایست دیتایی جداگانه با حجم های متغیر را از درون بازی دریافت کنید.

4 ) جهت نصب و اجرای نیو استیت باید حتماً گزینه Developers Option در گوشی اندرویدی شما غیر فعال باشد در صورت عدم توجه به این موضوع مجاز به اجرای بازی نخواهید بود.

5 ) فعلاٌ سرورهای پابجی نیو استیت بدون نیاز به تغییر IP و یا استفاده از برنامه های دیگر برای پلیرهای ایرانی در دسترس است.

6 ) نیو استیت سرورهای گوناگونی دارد و پینگ هر کدام روبروی آنها نوشته شده است. سرورهایی را گزینش کنید که عدد پینگ کمتری دارند.

7 ) بازی پابجی نیو استیت به هیچ وجه هک یا مود نمی شود.

تا زمانی که با ماشین درون پابجی نیو استیت بازی نکنید متوجه تفاوت آن با پابجی موبایل نمی شوید. زمانی که در حال رانندگی با یک ماشین برقی هستید ، سطح باتری آنرا مشاهده کنید اگر کم است می ‌توانید از پک ‌های باتری استفاده نمایید که از غارت به دست آورده اید.

ضمناٌ بدانید وقتی که از ماشین در حال حرکت به بیرون می پرید ، خواهید مرد. این در حالی است که در پابجی موبایل ، می ‌توانید از اتومبیل بپرید و به سوی مقصد خود حرکت کنید.

یکی دیگر از ویژگی های بازی پاجی نیو استیت این است که می توانید هم تیمی خود را زنده کنید. به شرطی که در حین بازی اسلحه جدید Green Flare را بدست آورید.

هنگامی که یکی از هم تیمی ‌های شما کشته شود ، با کمک گرفتن از این اسلحه می‌ توانید آنرا دوباره زنده کنید و به بازی برگردانید.

مضاف بر موارد گفته شده ، قابلیت ‌های مهیج دیگری هم به بازی پابجی نیو استیت اضافه شده که باعث جذابیت گیم پلی بازی شده است.

پس همین الان برای دانلود بازی پابجی نیو استیت اقدام کنید و پس از نصب و اجرا به صحت همه این موارد پی خواهید برد.

بازی پابجی نیو استیت ، یک گیم شگفت انگیز و مهیج است. محیط درون بازی بسیار جذابتر طراحی و ساخته شده اند. مدل ها و کاراکترها به خوبی طراحی گردیده اند و همه این موارد باعث جذب هرچه بیشتر مخاطب به سمت این بازی شده است.

اما به یاد داشته باشید که برای جذاب تر شدن بازی و بهره مندی از همه تجهیزات درون بازی می بایست اقدام به خرید ان سی پابجی نیو استیت نمایید.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت می توانید به همراه انسی نیو استیت اقدام به خرید دیگر محصولات موجود در این فروشگاه نمایید مانند:

1 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

2 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

3 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

4 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

5 ) الماس بازی Trivia Royale

6 ) گیفت کارت ایکس باکس آمریکا

7 ) گیفت کارت های پلی استیشن

8 ) گیفت کارت هتلز دات کام

9 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

10 ) و سایر محصولات سایت پرشین گیفت کارت

پرشین گیفت کارت به عنوان مهد گیمرها فعالیت خود را چند سالی است که شروع کرده و یکی از محصولات ارائه شده به مشتریان و کاربران خود ان سی پابجی نیو استیت است.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت خرید و ثبت سفارش و حتی تحویل گیفت کارت به شکل کاملاً اتوماتیک انجام می گیرد و شما با اعتماد کامل می‌ توانید با اندکی انتظار ، ان سی پابجی نیو استیت خود را دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید انسی پابجی نیو استیت محسوب می شود که این محصول را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند.

همه گیفت کارت های موجود در سایت پرشین گیفت کارت تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید ان سی پابجی نیو استیت را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید ان سی پابجی نیو استیت نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید.