جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت ایکس باکس گیم پس گلد سه ماهه نامحدود

گیفت کارت ایکس باکس گیم پس گلد سه ماهه نامحدود

دیگر مانند گذشته نیست و کمتر می‌توان کودکی را در حال بازی به شیوه‌های سنتی دید. حتی شیوه و نوع بازی بزرگترها نیز بسیار بسیار تغییر کرده است. با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از رایانه‌ها، بیشتر افراد به دنیای رنگارنگ و مهیج دیجیتالی روی آورده‌اند و بیشتر اوقات فراغت خود را با وسایل دیجیتالی و بازی‌های رایانه‌ای پر می‌کنند.

امروزه صنعت بازی و بازی سازی رایانه‌ای بازار بسیار داغ و مهیجی را برای سرمایه گذاران به وجود آورده است. شرکت‌ها و کمپانی‌های زیادی در سرتاسر جهان قدم در دنیای بازی و بازی سازی نهاده و روز به روز در رقابتی نفسگیر و تنگاتنگ باهم برای ارائه بهترین ٬ جذاب ترین و جدیدترین بازی‌ها برای دوستداران و کاربران خود هستند.

شرکت مایکروسافت که یک شرکت چند ملیتی است و مرکز اصلی آن در ایالات متحده آمریکا می‌باشد و در زمینه نرم افزار فعالیت می‌کند، یکی از کمپانی‌های پیشرو و موفق در زمینه بازی و بازی سازی است.

کمپانی مایکروسافت در سال 2001 از کنسول بازی خود با نام کنسول بازی ایکس باکس رونمایی کرد و آن را به بازار عرضه نمود.

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس Xbox Game Pass یک ماهه

کنسول بازی ایکس باکس به سرعت جای خود را در بین کاربران باز کرد و توانست علاقه مندان زیادی را در همه گروه‌های سنی و از سر تا سر جهان به دور خود جذب کند.

از جذابترین و پرطرفدارترین امکانات کنسول بازی ایکس باکس، بازی‌ های انلاین و چند نفره است که نهایت لذت را به گیمرها می‌دهد. کنسول بازی ایکس باکس شامل بازی‌های بسیار زیادی است که بیشتر آنها را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد اما افراد برای دسترسی به بعضی از بازی‌ها و یا قسمت‌هایی از آنها نیاز به پرداخت وجه دارند.

شاید برایتان سوال باشد که این پرداخت‌ها چگونه و از چه طریقی انجام می‌شوند؟ برای این کار از گیفت کارت‌ها استفاده می‌کنند.

معرفی گیفت کارت

کمپانی‌هایی که برای بهره بردن از خدمات آنها نیاز به پرداخت پول هست برای رفاه حال افراد و کاربران خود اقدام به تهیه و توزیع نوع خاصی از کارت‌ها با نام گیفت کارت در مبالغ و اعتبارهای متنوع کردند.

گیفت کارت یا همان کارت هدیه نوع خاصی از کارت‌ها هستند که به دو نوع فیزیکی و دیجیتالی (مجازی) تقسیم می‌شوند . گیفت کارت‌ها دارای قاعده نامگذاری خاصی نیستند و اکثرا آنها را با میزان اعتباری که در خود دارند نامگذاری می‌کنند.

بعضی از گیفت کارت ‌ها دارای تاریخ انقضا هستند و بعضی از ‌آنها نیز هیچ تاریخ انقضایی ندارند و کاربر تا هر زمانی که بخواهد این امکان را دارد تا به اندازه اعتبار موجود در کارت از آن استفاده کند.

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که گیفت کارت هر کمپانی مختص به همان کمپانی است و شما تنها در فروشگاه‌های آن کمپانی قادر به استفاده از گیفت کارت خود هستید.

گیفت کارت ایکس باکس گیم پس گلد سه ماهه نامحدود

کمپانی مایکروسافت از سرویس ایکس باکس گیم پس Xbox Game Pass در اواخر بهار 2017 رونمایی کرد. برای استفاده از این سرویس، باید اشتراک ماهیانه‌ای به قیمت 10 دلار خریداری کرد.

در ایکس باکس پس می‌توان به بیش از صد بازی Xbox One و Xbox 360  به صورت رایگان دسترسی داشت که این امر برای دارندگان کنسول بازی Xbox One و ویندوز 10 امکان پذیر است.

از بازی‌های ارائه شده در سرویس ایکس باکس پس می‌توان به بازی‌های Halo 5: Guardians، Payday 2، NBA 2K16 و Lego Batman، اشاره کرد و همچنین هر ماه نیز بازی‌های جدیدتری به این لیست افزوده و تعدادی از بازی‌های قبلی حذف می‌شوند.

مایکروسافت ادعا می‌کند که اگر شما یک گیفت کارت گیم پس ایکس باکس خریداری نمایید، سبک تازه ای از گیمینگ، بازی بی نهایت و دسترسی و دانلود بازی های معروف را تجربه خواهید نمود.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت، در این باره گفته است: «شما سبک‌های متنوع و مختلفی چون اکشن ماجرایی، خانوادگی، شوتر، ورزشی و معمایی را می‌توانید انتخاب کنید و همچنین هر ماه، بازی‌های جدیدی به سرویس ایکس باکس گیم پس  اضافه خواهند شد. این سیستم به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌ها را در کنسول خود دانلود کرده و به صورت آنلاین یا آفلاین، بدون نیاز به هیچ گونه استریم و اتصال آنلاین دائم، بازی کنید.»

 شما با دارا بودن یک گیفت کارت ایکس باکس گیم پس گلد 3 ماهه نامحدود به راحتی می‌توانید اکانت خود را شارژ و به تمامی این بازی‌ها و دیگر امکانات آن به راحتی دسترسی داشته باشید.

خرید گیفت کارت ایکس باکس گیم پس گلد 3 ماهه نامحدود

برای خرید گیفت کارت ایکس باکس گیم پس گلد 3 ماهه نامحدود، ابتدا در سایت آن را انتخاب کنید سپس ثبت نام کنید ٬ در پایان به درگاه بانکی هدایت می شوید و با پرداخت وجه آن ٬ یک کد در اختیار شما قرار می گیرد که با بهره بردن از آن می‌توانید اکانت خود را شارژ نمایید.


گیفت کارت ایکس باکس گیم پس گلد سه ماهه نامحدود ٬ اشتراک ایکس باکس گیم پس گلد سه ماهه نامحدود ٬ اشتراک Xbox Game Pass + Gold سه ماهه
اشتراک ایکس باکس گیم پس گلد سه ماهه نامحدود ٬ اشتراک Xbox Game Pass + Gold سه ماهه ٬ گیفت کارت ایکس باکس گیم پس گلد سه ماهه نامحدود
گیفت کارت ایکس باکس گیم پس گلد سه ماهه نامحدود ٬ اشتراک Xbox Game Pass + Gold سه ماهه ٬ اشتراک ایکس باکس گیم پس گلد سه ماهه نامحدود