خرید گیفت کارت آمازون

خرید گیفت کارت آمازون

خرید گیفت کارت آمازون amazon

آمازون چیست؟

آمازون یک شرکت امریکایی تجارت الکترونیک بزرگی است که در سال 1944 در واشنگتن تاسیس شد. این شرکت ابتدا فعالیت خود را با فروش انلاین کتاب آغاز کرد و بعدا قسمت خرید و فروش اجناس و محصولات نو و دست دوم را به لیست خود اضافه نمود و سپس دامنه ی محصولات خود را گسترده تر کرد. اما امروز به عنوان یکی از بزرگترین و معروف ترین فروشگاههای اینترنتی کتاب ، سی دی ، محصولات دیجیتال و … شناخته شده که دانشجویان و علاقه مندان زیادی را به سمت خود کشانده است .

یکی از جذابیت های این سایت حراج های فوق العاده ایی است که در زمان های خاصی از سال گذاشته می شود و گاها تا 80 درصد روی برخی از محصولات تخفیف گذاشته می شود که به جمعه سیاه “Black Friday” معروف است.

خرید گیفت کارت آمازونخرید گیفت کارت آمازون

با وجود تحریم ها علیه ایران در حال حاضر امکان خرید مستقیم از این سایت پرطرفدار برای کاربران ایرانی وجود ندارد . در این صورت تنها راهی که پیش روی شماست استفاده از گیفت کارت amazon است برای این منظور باید ابتدا اقدام به خرید گیفت کارت آمازون امریکا یا خرید گیفت کارت amazon انگلیس کنید در مرحله ی دوم ای پی خود را به IP غیر از ایران تغییر دهید. سپس نسبت به کشور اکانت خود در سایت آمازون ، گیفت کارت مناسب با اکانتتان را خریداری نمایید .

اگر بخواهیم به طور واضح تری بیان کنیم باید بگوییم شما برای خرید از سایت آمازون ابتدا در این سایت یک حساب کاربری بسازید در مراحل ساخت ، کشور اکانت خود را مشخص نمایید (بهتر است امریکا یا انگلیس انتخاب شود) و سپس نسبت به کشور انتخاب شده گیفت کارت مورد نظر را خریداری کنید.

  • با شارژ حساب کاربری خود می توانید نسبت به اعتبار اضافه شده در اکانتتان اقدام به خرید از این سایت نمایید.

نکته: برخی از سایت ها اقدام به ارائه گیفت کارت رایگان امازون می نمایند دقت داشته باشید که استفاده از این کارت ها موجب مسدود و بلاک شدن حساب کاربری شما می شود.

گیفت کارت های آمازون

به طور کلی گیفت کارت ، ابزاری است که توسط شرکت های مختلف به کاربران ارائه می شود که می توانند بی نیاز از کارت بانکی یا پرداخت نقدی ، از این محصول برای پرداخت هزینه خریدهای خود استفاده کنند. گیفت کارت آمازون که به وسیله بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا ، یعنی Amazon.com ، ارائه می شود ، از این دسته کارت ها می باشد.

در بستر اینترنت فروشگاه های بسیار زیادی وجود دارند که در حوزه ارائه کالا و خدمات به مخاطبان خود خدمت رسانی می کنند که از بین آنها فروشگاه اینترنتی آمازون به دلیل تنوع در کالا و مقرون به صرفه بودن آنها محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

در اواخر سال 1999 بود که در بستر اینترنت سر و صدای زیادی به پا شد و در این میان وب سایت های فروشگاهی ، آمازون به عنوان نخستین فروشگاه الکترونیکی راه اندازی گردید.

با خرید گیفت آمازون می شود از این سایت خرید کرد اما توجه داشته باشید که به علت تحریم ها نمی توانید با آی پی ایران از استور آمازون خرید انجام دهید و حتماٌ می بایست از IP غیر ایران ورود به این فروشگاه استفاده کرد.

خرید گیفت کارت آمازون معتبر

به این نکته توجه داشته باشید که گیفت کارت amazon رایگان که بعضی از فروشندگان اینترنتی در اختیار کاربران قرار می دهند موجب هک شدن حسابشان شده است. شما قادر هستید تا گیفت کارت amazon ارزان و معتبر را از سایت پرشین گیفت کارت خریداری نمایید.

آمازون دریای کالاها است. هر کالایی را مد نظر داشته باشید معمولاٌ در آمازون پیدا می کنید. در حال حاضر تهیه کالا از آمازون توسط گیفت کارت amazon انجام می شود. با گیفت کارت آمازون می‌ شود به راحتی تمام اجناس فیزیکی و دیجیتالی آنرا خریداری کرد.

آمازون که در سال 2011 افتتاح گردید ، در حال حاضر نیز محبوب ‌ترین و عظیم ‌ترین فروشگاه اینترنتی دنیا محسوب می ‌‌شود. این مارکت در ابتدا ، کتاب ، جزوه و مواردی از این دست را به فروش می ‌‌رساند. پس از آن اقدام به فروش اجناس دست دوم کرد و در حال حاضر تقریباٌ می شود در آمازون هر خریدی را تجربه کرد.

آمازون

آمازون در سال به مناسبت های گوناگون اقدام به حراج کالاهایش می کند که معروف ترين آنها جمعه سیاه است كه سقف تخفيف های محصولات آمازون به 90 درصد هم می رسد.

در سالهای اخير در ايران اكثر مخاطبان که از سایت آمازون خرید می نمودند دانشجویان و اساتید بودند که با تهیه کتاب ها و مقالات علمی مورد نيازشان آنها را به صورت الکترونیکی دریافت می نمودند اما امروزه با فراگير شدن و همه جانبه شدن فروشگاه آمازون مخاطبان زيادی جذب اين مارکت بزرگ شدند.

خریدهايی همچون خرید لایسنس برنامه های کاربردی ویندوز و مک ، خرید و دریافت موزیک از دیتابیس آمازون ، دریافت کتاب از آمازون ، خرید فیلم و سریال و غیره را بوسيله گيفت كارت آمازون بسيار آسان انجام می دهند. زیرا آمازون ديگر فقط يك استور آنلاين معطوف به كتاب و مقالات نمی باشد.

آمازون به علت وجود تحریم ها ارسال مستقیم به ایران ندارد ، در نتیجه خرید محصولات فیزیکی از این استور برای ایرانیان کار دشواری می باشد.

بعضی از کاربرها با داشتن فامیل یا دوستی در یک کشور دیگر ، آدرس پستی آنرا به آمازون جهت ارسال کالای فیزیکی ارائه می کنند تا به این شکل ، غیر مستقیم کالای خود را از آمازون دریافت کنند.

اما برای کاربرانی که قصد خرید محصولات دیجیتالی را دارند ، آمازون می تواند محلی مناسب برای این کار باشد.

خدمات گیفت کارت amazon

1 ) خرید از محبوب ‌ترین فروشگاه اینترنتی دنیا

2 ) استفاده از تخفیفات سایت آمازون

3 ) نداشتن تاریخ مصرف و امکان هدیه دادن به رفقا و آشنایان

4 ) امکان تهیه کتاب‌ های الکترونیک و برنامه ‌های متنوع آندروید

5 ) استفاده از خدمات وب سایت‌ های myhabit و endless

روش استفاده از گيفت كارت آمازون

1 ) ابتدا IP خود را به آی پی غير از ايران تغيير دهيد.

2 ) سپس به سايت آمازون برويد و یوزر نیم و پسورد خود را در سايت وارد كنيد و به اكانت خود مراجعه و گزينه Account & Lists را انتخاب کنید.

3 ) در قدم بعد بر روی گزينه giftcards كليك کنید.

4 ) برای استفاده از گیفت کارت آمازون بر روی گزینه Redeem a GiftCard کلیک کنید.

5 ) كد کپچا را وارد نماييد و سپس کد گیفت کارت خریداری شده را تایپ نمایید و در بر روی دکمه Apply To Your Balance کلیک کنید.

6 ) اکنون اكانت آمازون شما با موفقيت شارژ گردید.

گیفت کارت های آمازون در وبسایت پرشین گیفت کارت

گیفت کارت های آمازون در فروشگاه پرشین گیفت کارت در ریجن های زیر قابل تهیه هستند.

1 ) گیفت کارت amazon آمریکا

2 ) گیفت کارت amazon انگلیس

محصولات مرتبط

علاوه بر خرید گیفت کارت amazon می توانید از سایر کالاهای موجود در فروشگاه پرشین گیفت کارت خرید کنید.

1 ) جم بازی آگاری دات آی او

2 ) گیفت کارت های گوگل پلی

3 ) گیفت کارت های پلی استیشن

4 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

5 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

6 ) گیفت کارت های استیم والت

7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

8 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

9 ) گیفت کارت هتلز دات کام

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

بخش پشتیبانی وبسایت پرشین گیفت کارت

شما با خرید گیفت کارت آمازون با مناسب ترین قیمت از سایت پرشین گیفت کارت ، آنرا در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ضمن این که شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکل و یا داشتن هر سوالی در باب گیفت کارت آمازون با بخش پشتیبان پرشین گیفت کارت تماس حاصل فرمایید تا آنها مشکل به وجود آمده را رفع و سوال شما را پاسخ دهند. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت همه روزه و آنلاین حتی روزهای تعطیل در ساعات مشخص پاسخ گوی شما است.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت آمازون نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

1401/3/22 9:57:15

عنوان

Go to Top