امریکن اکسپرس چیست؟

امریکن اکسپرس یکی از شرکت های بزرگ در زمینه ی صدور کارت های اعتباری است که در زمینه های مختلف ارزی و بانکی فعالیت می کند. تخصص شرکت امریکن اکسپرس در زمینه صدور کارت های اعتباری است که در این مورد توانسته است یکی از رقبای اصلی ویزا کارت و مستر کارت باشد و بعید نیست که در سال های آتی جای آن ها را نیز پر کند.

American Express در طی سال های اخیر توانسته است خدمات و امکانات بیشتری را برای همراهان و مشتریان خود فراهم اورد.

در خریدهای انلاین توجه داشته باشید که کارت های Amex موجود در سایت فقط برای استفاده در سایت های امریکایی بوده و بدون نام صادر می گردند. پس از خرید گیفت کارت American Express شماره کارت و اسکن کامل کارت Amex برای شما ارسال می گردد.

از جمله مزیت های استفاده و خرید گیفت کارت American Express این است که می توانید از این گیفت کارت برای هدیه به عزیزانتان در مناسبت ها استفاده کنید.

مهمترین نکته در استفاده از گیفت کارت های امریکن اکسپرس عدم کسر کارمزد توسط این کمپانی معتبر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید گیفت کارت امریکن اکسپرس و نحوه ی استفاده از آن به لینک های آموزشی زیر مراجعه نماید.

گیفت کارت  American Express امریکن اکسپرس چیست؟

آموزش استفاده از گیفت کارت های American Express امریکن اکسپرس

در صورتی که درخواست خرید امریکن اکسپرس با مبلغ دلخواه دارید با تلگرام پشتیبانی در ارتباط باشید.. لازم است بدانید خرید کارت امریکن اکسپرس تا مبلغ 500 دلار امکان پذیر است و صدور آن ممکن است بیش از 72 ساعت کاری زمان ببرد.

خرید کارت امریکن اکسپرس , خرید کارت amex , خرید گیفت کارت امریکن اکسپرس , خرید گیفت کارت امکس American Express , کارت امریکن اکسپرس , کردیت کارت امریکن اکسپرس , صدور کارت امریکن اکسپرس , خرید امریکن اکسپرس